hej..... (AAA)

hahah här kommer jag med mina meningslösa inlägg ännu en gång. Fan pinsamt.

jag sitter här  o diggar TED GÄRDESTAD - jag ska fånga en ängel
"jag ska vara en ängel, vara en ängel från sjunde himmelen , vill du vara min ängel, vara min ääääängel, ängel i sjunde himmelen" (8888)
Har lyckats bli sjuk faktiskt, feber hade man igår och idag är man täppt i hela snoken och huvudet gör ontis :(
men ska ändå iväg klockan halv 2 till *heeeemligt*
igår kom dock samuel hit och höll mig och min bror lite sällskap till "SVeriges värsta bilförare" . Asså va? Det  programmet är ju sjukt, o inte ens kul. Men jag blev tvingad att se de, och sen hockey i reklamen! hallåååååå.

 imån blir det iallafall till att hälsa på becca som är lite sjukis... <3

mums på oss,
PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma

sofie, skärpning!!<3

2009-04-04 @ 12:04:48
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0