en dag i soffans liv

tjenis
jag suger på bloggen atm
jag veeeeeeeeeeeeeet. Sluta klaga.
IGÅR iallafall så var det en vanlig skoldag, rätt soft sådär :)
så här såg man ut för övrigt, jag och min lilla mamma :)
söta, "ehe".


och en liten helkroppsbild.

Efter skolan iallaflal så hämtade mammsen upp mig och så drog vi till färjestan där jag hade en anställningsintervju med Ma....ch....moud? 
det gick fint, han vill dock jätte gärna att jag börjar jobba i byxelkrok i sommar, men vafan, det känns så satans långt dit. Visst, jag får boende och allt, och de lär ju festas en del efter jobbet isåfall(a) men ändå, inte allt för sugen.
Finns ju FEST i kalmar på sommarn så de chongar o blir över.

Sen blev det maxi med mojjan, köpte massa tacos-ingredienser och cyklade sedan med min lilla cykel till becca, där soffa och tilda och jag då, lagade gooood tacos och åååååååt
Slank även ner massa chocklad efteråt för min del, och ostbågar för deras del. muuuums, yees.
Seeen drog jag till en liten hemlig person, än så länge, och det var jättekul o mys :):):)
såg BOLT ni vet? the super doggy (H) hoho, den var rätt go. Fattade dock inte så mycke för jag missade lite.
Nu iallfall ska jag ta o dammsuga som mamma bad mig om, och jag verkar ju  vara snäll idag så visst:D:D

(vet att jag råkar få med lite stavfel här o var men det är bara för att jag är så SPEEDAD på TANGENTBORDET!)

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar ju din tröja!!!! :) förresten vad är det för jobb? :)

2009-03-04 @ 18:26:00
URL: http://emmsregin.blogg.se/
Postat av: emma

sv. prylar är bra;) det behövs! jaa men känns lite dumt och köpa samma! ska försöka undvika det men bli inte förvånad om du en dag inte hittar denna tröjan i din garderob! då vet du vart du ska leta;) <3

2009-03-05 @ 20:43:26
URL: http://emmsregin.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig sofies med dina frispråkiga inlägg, äh du vet vad jag menar<3:D

2009-03-25 @ 21:12:02
Postat av: hanna

det var dock från mig

2009-03-25 @ 21:12:23
URL: http://hannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0