trädgårdsnissen sofie

tjolahopp och tjolahej!!!!
jag har börjat gilla denna låt, Kanye West - Robocop
så lyssna så lyssna! :D jag lovar , jag har fett bra musiksmak.... ;)

idag har jag tränat, skrattat en jefla massa (hej&hå så de kan gå), smsat (as usual), lagat soppa med mamma (mega mys, smakade även på soppan med sleven och simon lackade sönder , hahahaha, för kul)

nu är de sängen som gäller, snart iaf!
hoppas alla är glada där ute :)

DENNA SNYGGA FRAMSIDA GJORDE JAG PÅ ESTETISKA VERKSAMHETEN
man kan tro att jag är världens trädgårdsnisse......... fan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh din trädgårdstomte<3

2009-02-01 @ 21:56:59
URL: http://hannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0