tjenispenis

tjenis & massa penis. äe, skämtosido.
fanny har vart här idag. vi har tränat, solat, stojjat & haft massa mys , lovelove.
men nu drog hon precis.
och jag funderar på o antingen dra på lite chillfest typ hemma hos chrisse me becca,
eller softa sönder där nere med familjen
vi har gäster, mcdonalds ägarna, micke & nadine nämligen.
dem vill att jag ska börja jobba på mcdonalds förövrigt, vad sägs om det? borde jag?

ha ha ha, jag lyckades köpa snus innan ikväll också (h) .........................
(pappa ringde macken o sa att dem kunde vänta sej en liten blond donna som blivit ivägskickad för att köpa snus åt mikael....fan, inte lika coolt när man vet hela sanningen)


PUSS

Kommentarer
Postat av: hilda

ska du jobba utan miig????:'((((((( hahahahaha ;)

2009-01-10 @ 21:50:11
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0