tjenis

tjenis (penis).
igår var en mycket kul dag :) kvällen iaf, för på dagen gjorde jag inte så mycke mer än tränade med becka en stund o sådära :) o träningen igår gick segt;D
men på kvällen kom iaf jacob över en bra stund.
Vi såg delar på sagan om ringen på tv, men jag hatar ju dem där jävla cpfilmerna. Man hänger ju inte med de minsta -.- händer för mycke för min del :D ha ha ha.
och så drog han mej i håret o höll fast mina händer när jag försökte skriva till en vääään på msn?! gaaah.
iaf, skojskoj!

idag har jag vaknat............ätit...............tränat.............duschat..........ätit...............märkt att telia sabbbat mina gratissms,
ÄNNU EN GÅNG. Dem har ju något emot mej alltså.

jag läste btw på emmaregins blogg om raggningsrepliker , och hah! de tyckte jag var lite kul(a) har redan använt mej utav en:D

film ikväll, någon giggolo film som jag sett med matilda innan vet jag, o dem är riktigt skoj;D så se den.
Den går på 3an (y)

PUSS ALLA :)


bild från nyår, "sööt tjej" åter igen. Att bli bra på bilder är inte min grejj redigt :) hihihihiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0