ojdå(A) uppdatering= not so good.

hej, jag verkar inte vara så bra på det här med att uppdatera så ofta. Men jag har fan inte orkat denna veckan (: plus att jag inte har så mycke på hjärtat;D

idag var det apu. Dagen gick fan fort tillskillnad från alla andra övriga fredagar som vart! NAJS.
gjorde prisändringar, packade  upp varor, KLIPPTE MEJ, läste skvallertidningar... heheheh, smsade, gick på lunch me becca o sen kom linda på mc, hjälpte kunder med tips&råd. Ja, en rätt späckad dag ändå :)

Nu när jag kom hem var kusinerna här, och vi åt jefligt god mat. MUMS.

IMÅN FEST I TREKANTEN. mer säger jag inte. De borde jag inte :)
blir nog iallafall väldigt skoj, med tanke på att typ 50 pers ska dit. Jag ska dit med alla mina kära klasskamrater, the best!

NU är det snart lets dance hehehhe, jag måste ju bara se blondinbella alltså! jag tycker hon är så sjukt överdriven och pinsam , jesus alltså.

Kommentarer
Postat av: emma

skärpning med uppdateringen nu bruden;) BTW, otroligt bra att blondinbella åkte ut, i do not like her!

2009-01-26 @ 15:59:15
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0