NYTT ÅR , NYA MÖJLIGHETER

det glädjer kanske inte er men MEJ , mamma o pappa har kommit hem från jämtland nu, Bräcke och stockholm. Dem drar ofta iväg på spontana resor förstår ni :P 
love min morsan och lellu (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) dem fick massa pussar och kramar från sofie, sofy, soffan, fie, soffis, BS . många smeknamn där ja! :))))

här kommer mina nyårslöften :D aldrig haft några innan, men nu ska jag tamejtusan sätta upp några mål!

Nyårslöften:
1.  lägga allt gammalt på hyllan, se framåt! allt ouppklarat får helt enkelt vara det :) (y)

2.  älskar nya repliken; "NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER"
så den ska jag tamejtusan leva efter! (h)

3. sluta tänka så dumt som jag tänker, och nej, jag snackar inte om några "blonda moments" utan om mina problemtankar som jag har. Som kanske inte så många vet om. De närmaste vet.
 
4.  klippa mej -.- gah, vill inte.

5.  bli mer snäll mot familjen. 2008 bestod av allt för många bitchigheter och uppkäftigheter.
(dock sa jag redan idag när ma & pa kom hem, när pappa sa någonting om mackor
"men vafan vill du?!" , de kommer automatiskt ;o ;s   )

5. fortsätta umgås med mina närmaste o äldsta vänner, för dem betyder ju faktiskt mest :)

och så avslutar jag med en liten traditionell grej som många säger

6. äta nyttigare o träna på som jag gör, går nämligen inte träna mer he he he.

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Becca

låter bra tycker jag:D speciellt med tankarna BS <3

2009-01-04 @ 01:31:51
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: hilda

kärt barn har många namn :D



nytt år nya möjligheter, älskar också det!!



älskar diiiig fis<333333

2009-01-04 @ 15:54:20
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0