THAILAND!?

min mamma och pappa är så himla bra alltså.
jag började snacka om amanda i min klass som ska till thailand i  tre veckor nu på söndag och hur jävla mysigt det vore.
Och mamma som är så impulsiv som hon är, svarade därmed

"ja men, tänk om vi skulle ta och boka en resa över jul & nyår så åker vi några familjer, OCH du kan ju ta med dig en kompis då Sofie, visst lasse (min pappa), vore inte det skönt?"

pappa svarar "jo, det vore det."

mamma - "sätt på datorn sofie, vi ska leta efter hotell!"

JAAAAAAAAAAAAA:D:DDDDD

så kollade vi runt lite, jag ringde min vän och frågade om hon skulle kunna tänka sig att hänga på, och hon blev så dundrande glad och började fnissa hysteriskt och sa bara "ja men fan va roligt! fan, va roligt! , DET får jag säkert, jag ska fråga direkt!!"

och nu sitter pappa och snackar i tele med en av hans vänner som han vill ska följa med,
DETTA BÅDAR GÖTT!
Tack Gud, du gav mig lite hopp här i kalla sverige aka vinterland.

bilder från canarie öarna med mamma för några månader sen :)


frågainte.





påväg hem, flygplatsen i canarieöarna ;D


PUSS!


Kommentarer
Postat av: fanny

LOOOOVEE! allts¨älska fredagen den trettonde helt enkelt<3

2009-02-14 @ 00:36:07
Postat av: fröken elin

det va la gött att oturen höll sig väck:D ja har inte haft nå otur heller- trodde jag att ja skulle få:P



åå er härligt ut att va utomlands. jag vill också utomlands! typ till gotland!



8)

2009-02-14 @ 00:51:24
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: hilda

GÅ OCH DÖ

2009-02-14 @ 09:51:14
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: SOFIEF

sv: ja älska fredagen den trettonde, och älska framtida resan med fanny!!

2009-02-14 @ 11:24:53
URL: http://sofieefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0