Let It Rock-Kevin Rudolf ft. Lil Wayne

Let it Rock - Kevin Rudolf ft. Lil Wayne
jag säger bara lyssna lyssna lyssna! :):):)

sitter förövrigt och tittar lite Charterhjältar på kanal5, och eftersom Sofy bestämt sig för att bli reseledare innan sina år som frisör så är det jätte kul o titta på programmet för att se mer hur det faktiskt är!
plus att jag älskar att se klarblåa vattnet och dem fina badstränderna med vit sand... åååh, jag vill utomlands :)

nu kommer snart min ven fanny btw, hon nanar här ikväll och imån ska vi gymma på morgonen :)
hon är skitsnygg! det är hon som ska med till thailand också! :D

PUSS nu:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh det måste jag göra, vill verkligen ha lite tips på bra musik. Ha en skön kväll!

2009-02-16 @ 20:41:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men sofie !? den är ju gammal :O <3

2009-02-17 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0