hej!

hej min lilla blogg!
lördags var de alla hjärtans dag, och vad hände då? jo :)
syster+pojkvän, bror+pojkvän, bror, mamma och pappa och jag gick och matade fåglarna nere vid vattnet som inte är så långt från oss, mega mys! :) haha
sen gick vi hem och bjöds på en riktigt god middag som mamma lagat. Mamma är en jävla go kock alltså.
Sen dock skulle jag glott på film som vi hyrt tsm med folket men det blev itne riktigt så för jag drog till tilda på öland istället där hon och soffa och jag fick skjuss till algutsrum och hade lite chillfest med lite boys :)
Det var mycket kul! :D:D

och jag provade joels brillor, men de borde jag ju inte gjort för jag ser ut som en..jag vet inte vad.
kan inte alltid bli snygg på bild dock... hoho.... ;)

Sen blev det skjuss utav någon kille dem kände hem till tilda. Så sminkade vi av oss och det är så sjukt jobbigt alltså när man behöver tvätta av sminket innan man kan få soooooooooooooova. HÅLLER MED???
Så låg vi och pratade tills klockan 4, bra är tjejen, rooolig :)
Dagen därpå vaknade vi, hör & häpna för jag kan aldrig sova längre än till max 10!, klockan 2!!!
Tog bussen hem, halva dagen var gången, drog och tränade, åt mat, tittade ....tv?
aja, nu ska jag se klart på topmodel säsong 2, haha :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bockar&niger och niger&bockar jag också. suprtrevligt:) PUSS GO-ING!

2009-02-16 @ 18:34:36
Postat av: matilda (som glömde sitt namn innan he he)

jag bockar&niger och niger&bockar jag också. suprtrevligt:) PUSS GO-ING!

2009-02-16 @ 18:35:18
URL: http://matildapeterson.blogg.se/
Postat av: fanny

"syster+pojkvän, bror+Pojkvän" jag trodde personen var en uber söt tjej med lockigt hår ;) haha

2009-02-17 @ 22:15:03
Postat av: Joel

Mina glas sitter bra på alla vettu;)

2009-02-17 @ 22:55:35
URL: http://joelwirsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina glas sitter bra på alla vettu;)

2009-02-17 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0