GRATTIS SIMON FAGERSTRÖM 18 ÅR!

min storebror fyller 18 år idag den 21e februari!
ett stort super-duper-mega-bamse-stort-gigantiskt-hejdundrande GRATTIS till honom:)

vi har vart bästa vänner sen vi var små. Du är mitt tajtaste syskon på personlighet, utseende, tankesätt, träningsbesatthet och ja, allt. Trots alla våra extrema bråk dock, så älskar jag dig.



igår vart det lite födelsedagsfest för matildapetersson :)
hon bjöd på mat (supergott) och trevlig stämning! (h) :)
jag, tilda, becca, soffa, elin & carro vart det iallafall, och det räckte gott o väl! ;) vi ville ha dit lite killar haha men fan, dem ville komma så sent och då, näe, pallade vi inte :)
as kul var det iaf :D

jag bjuder på en liten paintbild för tillfället;D

och nu har jag vart på spinning klockan 10 med anna ;D fifan så jääävla jobbigt. Mina ben och röven hade mjölksyra så in i.. men det var gutt efter och en god frukost väntade sedan på en :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Becca

det var sådär..

de va helt okej

de va fett bra!



HAHAHAH <3

2009-02-21 @ 19:10:01
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0