Glömska sofie

jag blir störd på mig själv alltså.

jag glömde mitt novell-inloggs-lösenord första skolveckan.
Bad om ett nytt på expeditionen, fick ett nytt. och allt var frid och fröjd.

Glömde sedan bort det igen, pallrade bort till expeditonen och fick ett nytt och allt var frid och fröjd.

Glömde nu istället bort mitt spost-inloggs-lösenord och måste därmed pallra bort till expeditionen och be om ett nytt.
Måste även fråga på e.x.p.e.d.i.t.i.o.n.e.n. om ett helt nytt novell-konto då jag inte tycks ha mina personliga dokument med på sidan. Jag finns alltså inte ens på min egna sida, people. :) känns finemang och sådär ;)
känns även finemang och sådär över att vara stammis på expeditionen och sedd som "där kommer virriga frisörbruden igen".

och nu va, mina kära vänner, har jag glömt bort min bloggs lösenord så det är av en ren jävla tur som jag lyckas komma in ibland då jag prövar sisådär sjuttioelva olika lösenord varje gång.

Och inte finns det någon expedition man kan gå till om det inte.
Eftersom, dum som jag var, inte ens gav min riktigt hotmail när jag skaffade bloggen då jag redan hade skaffat en blogg innan denna med min riktigt hotmail men den gav jag upp med och skaffade därför denna.
Så...
 vilken knipa jag satt mig i, va?

Kommentarer
Postat av: jenni

hahhaa, det går riktigt lysande för dig höt jag ^^ du gav mig just ett skratt som förlänger livet :)

2009-02-10 @ 01:10:59
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0