apun i fredags.......sög.

ja som sagt, SÖG! Det snöade liksom så därför är de inte så mycke folk ute på stan.
Därmed, inga kunder. Därmed inget för sofie o göra.
Och knappt inga nya varor kom in heller så jag kunde inte pyssla med prismärkning och sånt.
Inge bra alls. = tiden går sakta.
Becca var sjuk också så hade ingen o äta lunch med, eller jo, med tilda. Men tildas salong ligger rätt nära Kagg och min är mitt i stan. Så det är lite avstånd mellan oss, vilket var jobbigt när det snöade.
Så... jag åt inne i personalrummet. Skojjjigt...
Men tack gud så fick jag bleka en tjej sen som hade rött hår men ville färga det brunt, och då var det tvunget o blekas innan så det röda inte skulle lysa  igenom den mörka färgen efter.
Det var kuligt :)
sen blev det mest till att diska färgskålar?

och lite poserande i spegeln inne på toan hann jag med i min brist på saker att göra heh.
Nu har jag kollat reprisen på melodifestivalen då jag som sagt festade under den tiden den gick i lördags.
Hade dock kunnat missat det för det var inge bra  ju.
Och nu tittar jag på Sex and the city och väntar på att mamma ska göra klart maten :)
PUSS nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0