WEEEI, kolla hilda! lyckades fixa mig en blogg! deru.

oh herregud så skillad man är då. Jag lyckades fixa en blogg minsann, efter många försök hehehehhe. Vad skriver man här nu då? hihihhi ehm, becca nilsson drog precis, vi hade båda en as tråkig kväll typ och hade inte skrattat på hela dagen så när hon vl kom sen och en kille på msn skrev att han hälsade och vi hälsade och alla hälsade en jäkla massa så började vi AS GARVA hahah fan va kul de va :)
nu ska jag försöka lära mej lägga ut bilder också, weeei. Jag har något o fylla ut min ensam-hemma-kväll nu när ma&pa är ute o festar och simon "fagge" är på pokerkväll och syrran är med pojkvännen.
PUSSS/sofie fagerströöööööm

Kommentarer
Postat av: hilda

pullan vad du är duktig :D<3

2008-12-18 @ 19:45:17
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0