seeeeegt.

seeeegt.
riktigt seeeeegt.
att bara sitta här o glo i skolkatalogen som en nolifer. Jag längtar fan hem mamma o pappa nu asså. Men de kommer kl 3 inatt så inte långt kvar.
idag vaknade iaf jag, becca, fanny uppe i mitt rum. Mådde väl inte så jätte bra. ( Ett stort taack till er btw som hjälpte mej så mycke igår, ni är så snälla allesammans (L)
och tilda o soffa vaknade upp i min storebrors säng, he he he. Hade det vart jag som sov i nån av simons (brors) säng hade dem fått näsan knäckt inom 5 sek.... men jag är mognare än så. Så jag låter bli mina vänner (y) ha ha ha .
SJUKT KUL IGÅR IAF, har jag redan skrivit en gång men nu som sagt har jag inget o göra så jag upprepar lite meningar.
.......... nu fortsätter jag med mitt coola skolkatalogskollande tror jag..
PUSS.


galet!


SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL TJEJER!
jag har inte ett enda rent glas hemma idag förresten haha , så de ska va :))))

PUSS

Kommentarer
Postat av: hilda

svar: klart jag tvättar den ;)spya är det dock inte på den ;D haha



PUSSS(L)

2008-12-21 @ 21:13:42
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Becca

hur bra kväll som helst! och du var inte jobbig soffis <3<3<3

2008-12-21 @ 23:34:28
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0