kul kväll igår:)

okej, nu bloggas det igen. Ouf, lika ansträngande varje gång.
snart kommer fanny, den lilla sparven. Vi ska ut med hunden min, siggeson ;)
nu är de btw harrypotter på tv, ha ha ha, o jag sitter helspänd 8-)
igår var de sjukt kul me becka! vi gjorde de vi skulle (frisyrerna), stojjade o stimmade,
skjussade på cykeln o blev haffade av mr.polisen!
HILDA, fattar du va tjatigt det börjar bli?
sen mötte jacob o hans vänner på stationen, "gick lite" hah, o sen skulle jag hem:)
stötte på johanna , ellen o tilllan vid maxims, så stod där o snackade ett tag :) AS kallt, ja fy fy.

PUSS PÅ ALLA NU, jag ska klä på mej dirr!

Kommentarer
Postat av: hilda

polisen har problem???

2008-12-28 @ 17:26:14
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0