julafton(en) var myyyzz

igår julafton :) oh så mys det var! hela familjen samlad plus flickvännen till äldsta brodern victor var här.
vi satt o skrattade o umgicks, och frossade som satan i godis, och sen öppnade vi paket.
och jag skojjar inte när jag fick tårar i ögonen när jag fick se min nya äääälskade guldklocka, från Guess.
herregud, så vacker är den. Jag visar bild sen!
även 2plånböcker, 3 väskor, pengar, presentkort, armband från tilllan, plattång m.m.

sen drog vi till farmor&farfar där alla kusiner varje år samlas. Trevligt! mer chocklad på det.
sen på sena jvällen bad pappa mej att dra med på julmässan i domkyrkan, o klart jag ställde upp, älskar ju min lilla pappa, lellu, bossen (L)

NU ska jag träna med becka,
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

God Jul!:)

Kika gärna in i min fotoblogg :)

2008-12-25 @ 15:30:12
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: hilda

din jävel, du har ju redan miljoner klockor hahaha:D



PUSSSSSSSSSSS<3

2008-12-27 @ 13:27:59
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0