GAAH, jag snattade inte-.-

idag vart de stan. o lååååt mej berätta om psycho affärerna -.-
vi gick in på gina, jag , tillan o anna och det pep inte som det gör när man snattat. Och vi hade ju inte snattat så de förväntade vi ju oss inte heller.
men när vi skulle dra sen så pep det , *beep*beep*. mmmmmmmmmhhhhhhm?
men de va inget larm kvar i påsen, o vi var oskyldiga så vi fick gå.

och tog raka spåret in till jc, och vafan, då pep det väl igen! NÄR VI GICK IN I BUTIKEN, inte ens ut.
vad är felet? och självklart var det väl mej det pep om -.-
"vad har du i väskan?"  "min klocka, mobil?"
"näe de var inte det, vad har du mer?"
"men du såg ju att jag precis kom in vafan",  LACK.

vi fick gå sen iaf, men jag vågade fanimej inte gå in i fler affärer så jag drog hem ha ha ha.
skulle ändå träna;D vilket jag ska nu snart så måste dra.
BIO ikväll också med tillan, det blir "yesman" med jimcarey, egentligen hatar jag honom för hans extrema överdrivenhet.
igår var jag me jjj igen btw, o de va jätteskoj o mys :)

OCH nu är de nyår snart igen, ska bli sjukt kul med mina kära tjejkompisar först o främst, innan stortorget :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: hilda

jävla affärer

2008-12-29 @ 17:09:02
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0