bio med tillan!

FAN, va kul vi hade :) o den där jimcarey, mitt egentliga hatobejekt, han var as kul ju ha ha ha
Liksom när han tejpade ihop sitt ansikte, hahhahaa vi skrattade så vi dog.
men sen försvann lite glädje då de började lukta BAJS. Någon fes typ hahah o matilda o jag ba "det är inte du va?"
"nej, du vet ju hur mina luktar"
HAHAHAH. sheeet.
sen gick vi vidare till fängelset där det där lilla huset står med den rockiga julgranen i, ouf, den är kul asså :)
värsta dunkadunka julmusiken (h)
sen mötte vi axel o så skiljdes vi åt.
när soffan sen skulle nana fick hon ett sms av tillan, megasött.
"jag älskar dig massor sofie, du är min bästa och kommer alltid att vara.
 Ingen kan mäta sig med dig<3
snillan och soffelinus! så ska det vara"
Oja, så ska det vara. (L)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0